آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 18
افراد آنلاین : 1
همه : 2164
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در سالهاي اخير با توجه به افزايش نرخ بيكاري و بالارفتن هزنيه هاي زندگي در كشورمان و همينطور فشارهاي اجتماعي، هر روز شاهد افزايش ميزان مهاجرت هموطنانمان به ساير كشورها هستيم، چرا كه غالبا افراد با وجود سختي هايي كه مهاجرت به دليل تغيير شرايط افراد به همراه خود خواهد داشت، باز هم زندگي در شرايط اجتماعي بهتر به همراه آزادي هاي انساني بالاتر را گاها ترجيح مي دهند و دست به اقدامي شجاعانه براي تغيير مسير زندگي خود و برآورده كردن آرزوهايشان مي زنند. در اين مسير ما در مجموعه تكينكوگروپ به دليل طي كردن اين مسير و دارا بودن تجربه در اين زمينه، تلاش ميكنيم تا با به اشتراك گذاشتن تجاربمان شايد خدمت هرچند كوچكي به عزيزاني كه قصد مهاجرت و سرمايه گذاري در تركيه را دارند، كنيم.

از جمله دغدغه‌هاي افراد قبل و يا پس از مهاجرت كسب درآمد و يا سرمايه گذاري در ساير كشورها، به دليل ثبات اقتصادي بالاتر مي باشيد، در اين مقاله كوتاه به بررسي مزاياي سرمايه گذاري در تركيه مي‌پردازيم، با ما همراه باشيد.

مزاياي سرمايه‌گذاري تركيه

موقعيت جغرافيايي

كشور تركيه به دليل موقعيت جغرافيايي مناسبي كه نسبت به كشور عزيزمان ايران و همينطور هم مرزبودن دارد، مي تواند يكي از انتخاب هاي افراد بسياري براي مهاجرت، اخذ اقامت، زندگي، دريافت شهروندي و حتي سرمايه گذاري باشد.

غالبا افراد به دلايل احساسي و عدم تحمل حس تنهايي و غربت، علارغم تمايلات دروني، شايد ناخودآگاه تصميم به مهاجرت را به تعوق بيندازند، اما زندگي و يا مهاجرت به كشور همسايه يعني كشور تركيه شايد از نظر مسافتي تفاوتي با زندگي در يكي از شهرهاي كشورمان نداشته باشد، تصور كنيد شما ساكن شهر تهران باشيد و به مهاجرت به شهر اصفهان فكر مي كنيد، شهر اصفهان در فاصله‌ي۴ ساعتي شهر تهران قرار دارد با اين وجود شما براي رسيدن به شهر استانبول نيز به همين ميزان زمان احتياج خواهيد داشت، با اين تفاوت كه سطح زندگي بسيار مطلوب تر خواهد بود، بنابراين همسايگي كشور تركيه با كشور عزيزمان يكي از بزرگترين مزاياي مهاجرت و يا سرمايه گذاري در اين كشور مي باشد.

ثبات اقتصادي

ثبات اقتصادي در كشور تركيه به مراتب نسبت به كشورمان بيشتر و قوانين براي فعاليت و سرمايه گذاري به مراتب مطلوب تر مي باشد، بنابراين اين موضوع نيز مي تواند يكي ديگر از امتيازات مثبت سرمايه گذاري در كشور تركيه به حساب مي آيد كه بسيار هم حائز اهميت مي باشد.

امنيت و رفاه زندگي

اين كشور سالانه مورد توجه ميليون ها نفر گردشگر از سراسر دنيا مي باشد، بنابراي يكي از اين نام مجاز نمي باشد هاي مهم دولت مردان كشور تركيه افزايش و بهبود هر روزه‌ي امكانات رفاهي و آسايش افراد و از آن مهم تر امنيت شهروندان و مهاجران و گردشگران مي باشد، چرا كه صنعت گردشگري اين كشور سالانه در آمدزايي بسياري عايد اين كشور مي كند بنابراين قطعا بهبود شرايط زندگي و رفاهي  يكي از اوليت هاي اين كشور مي باشد.

كشور تركيه به دليل هم مرزي با كشور هاي زيادي از جمله كشورهاي آسيايي و اروپايي از نظر موقعيت در جايگاه بسيار مطلوبي قرار دارد و قطعا اين كشور آينده بسيار خوبي خواهد داشت، كه اين هم يكي ديگر از نكاتي مي باشد كه قطعا مورد توجه هر سرمايه گذار آينده‌نگر خواد بود.

تشابهات فرهنگي

فرهنگ مردم اين كشور نسبت به فرهنگ كشور ما تفاوت هاي زيادي ندارد، فقط در بعضي موارد  بدليل هم مرز بودن آنه با كشور هاي اروپايي و همينطور حضور همه‌روزه‌ي گردشگران در شهرهاي مختلف اين كشور، قوانين و روابط سطح بالاتر و مطلوب تري را در اين كشور شاهيد هستيم كه اين موضوع خود نيز بسيار براي افراد با سطح اقتصادي بالا مطرح و مهم مي باشد، چرا كه اغلب سرمايه‌گذاران با توجه به سطح اقتصادي بالاتري كه نسبت به ساير اقشار جامعه دارند، توجه ويژه اي به اين دست مسائل نشان مي دهند.

قدرت كشور تركيه در صنعت پوشاك و گردشگري

كشور تركيه در صنعت هاي مختلفي از جمله صنعت پوشاك و گردشگري جزو كشورهاي تراز بالا محسوب مي‌شود كه سرمايه گذاران به راحتي مي توانند در هر كدام از اين حرفه ها وارد شوند و از شرايط و موقعيت اين كشور به سود خود استفاده كنند.

تشابهات زبان تركي

بخش زيادي از هموطنانمان به دليل قوميت آذري بودنشان، در هنگام مهاجرت به كشور تركيه با ميزان كمي تلاش قادر به تسلط يافتن به زبان تركي استانبول هستند كه اين موضوع نيز يكي از مسائل حياتي مي باشد و گويي بخش زيادي از دغدغه هاي مهاجرت از بين مي رود، همچنين كلمات مشترك زيادي بين زبان تركي و فارسي وجود دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۴:۳۲ ] [ عرفان ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب