آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 24
دیروز : 18
افراد آنلاین : 1
همه : 2184
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تركيه كشوري است كه موقعيت جغرافيايي خاصي دارد. اين كشور در حال حاضر يكي از كشور هايي است كه بيشترين مهاجر را در خود جاي داده است. همان طور كه مي دانيد، مهاجرت به تركيه تصميم مهمي در زندگي هر فرد مي تواند باشد كه پيش نياز هاي خاص خود را دارد. بدين صورت، هركس كه تصميم به مهاجرت بگيرد نمي تواند فرداي همان روز به كشور مورد نظرش مهاجرت كند. اقامت و مهاجرت به كشور هاي خارجي، شرايط و قوانين خاص خود را دارند كه هيچ كدام شبيه به هم نيست. در نتيجه اگر شما هم قصد مهاجرت به تركيه را داريد بهتر است قبل از هر چيزي آگاهي خود را از شرايط مهاجرت به تركيه و اقامت در اين كشور بالا ببريد.

براي اخذ شهروندي تركيه مبتوانيد به وب سايت تكنيكوگروپ مراجعه كنيد.

 

Image for post

 

 همه ما مي دانيم كه زندگي در كشوري جديد با فرهنگ و قوانيني متفاوت، سختي هاي خود را دارد. همين تفاوت ها موجب مي شود كه متقاضيان قبل از سفر شان، به كمك يك وكيل مهاجرت مجرب و خبره با شرايط و قوانين كشور مقصد آشنا شوند؛ تا مبادا قوانين آن كشور را زير پا گذارند و اتفاقات ناخوشايندي برايشان به وجود آيد. روش هاي گوناگوني براي مهاجرت به تركيه وجود دارد كه متقاضيان با مشاوره هاي تخصصي مي توانند يكي از آن روش ها را براي مهاجرت انتخاب نمايند.

شرايط مهاجرت به تركيه

براي اينكه بتوانيم به كشور تركيه مهاجرت كنيم، بايد با شرايط اقامت در تركيه آشنا شويم. اين آگاهي به ما كمك مي كند كه تشخيص دهيم كدام يك از راه هاي مهاجرت به تركيه را انتخاب نماييم. به طور كلي، ما شرايط مهاجرت به تركيه را در ۶ دسته كلي قرار مي دهيم كه عبارت است از:

 شرايط اقامت و مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

شرايط مهاجرت و اقامت در تركيه از طريق كار

شرايط مهاجرت و اقامت در تركيه از طريق سرمايه گذاري

شرايط اقامت و مهاجرت به تركيه از طريق تولد

شرايط مهاجرت و اقامت در تركيه از طريق ازدواج

شرايط اقامت و مهاجرت به تركيه از طريق پناهندگي

شرايط اقامت و مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

در مقاله شرايط مهاجرت به تركيه بايد بگوييم، متقاضيان مي توانند در تمامي مقاطع تحصيلي تركيه از دبستان تا دانشگاه را تحصيل نمايند. تحصيل در مدارس تركيه براي شهروندان اين كشور و اتباع رايگان است. البته به طور كلي، هزينه هاي تحصيل در كشور تركيه بسيار پايين و معقول مي باشد. دانش آموزاني كه در كشور تركيه مشغول به تحصيل هستند پس از گذراندن دوره ابتدايي، متوسطه و دبيرستان مي توانند به دانشگاه هاي اين كشور وارد شوند. همچنين متقاضياني كه قصد تحصيل در دانشگاه هاي اين كشور را دارند بايد شرايط زير را دارا باشند:

 شركت در آزمون YOS

شركت در آزمون SAT

ارائه مدرك ديپلم به همراه ريز نمرات و ترجمه

پرداخت هزينه بررسي مدارك

ارائه نامه پذيرش از دانشگاه

تسلط به زبان تركي

ارائه رزومه به روز شده

متقاضيان مي توانند با بررسي شرايط خود از اين روش در كشور تركيه تحصيل نمايند. البته لازم به ذكر است كه بگوييم، هزينه هاي زندگي و تحصيل در تركيه بسيار پايين است و همچنين دانشجويان پس از ۱ سال تحصيل اجازه كار پاره وقت به مدت ۲۰ ساعت در هفته را دارا هستند.

 شرايط مهاجرت و اقامت در تركيه از طريق كار

يكي ديگر از روش هايي كه متقاضيان مي توانند به تركيه مهاجرت كنند، از طريق كار است. در اين روش متقاضي با دريافت پيشنهاد كاري از كارفرماي تركيه اي مي تواند به كشور تركيه مهاجرت نمايد. البته متقاضيان مي توانند با اخذ ويزا توريستي نيز به تركيه سفر كنند و در اين كشور، شغل مورد نظر خود را جستجو نمايند. متقاضياني كه قصد مهاجرت به تركيه را دارند بايد شرايط زير را دارا باشند:

 پيشنهاد كاري از كارفرماي تركيه اي

رزومه و سابقه شغلي خوب

تسلط به زبان تركي

شرايط سني مناسب

متقاضياني كه واجد شرايط هستند مي توانند به تركيه مهاجرت كنند و پس از قبولي در مصاحبه كاري، اقامت ۱ ساله اين كشور را دريافت نمايند. توجه داشته باشيد كه با نرخ بالاي بيكاري در كشور تركيه، مهاجرت كاري به اين كشور كمي سخت است؛ اما نشدني نيست. متقاضيان واجد شرايط اخذ اقامت تركيه مي توانند به صورت دائم در اين كشور اقامت داشته باشند. البته شرايط اخذ اقامت بدين صورت است كه شما بايد قرارداد خود را هر ساله با كارفرما تمديد كنيد.

 شرتيط انواع روش هاي مهاجرت به تركيه

شرتيط انواع روش هاي مهاجرت به تركيه

شرايط مهاجرت و اقامت در تركيه از طريق سرمايه گذاري

در مقاله شرايط مهاجرت به تركيه، يكي ديگر از راه هاي مهاجرت و اخذ اقامت در اين كشور، از طريق سرمايه گذاري است. سرمايه گذاري در تركيه شامل، كارآفريني، خريد سهام، خريد ملك، خريد اوراق قرضه و… مي باشد. متقاضياني كه مي خواهند از طريق سرمايه گذاري به تركيه مهاجرت كنند، بايد شرايط اخذ اقامت تركيه را بدانند. سرمايه گذاري در تركيه شرايط متفاوتي دارد، بدين معني كه اگر شما بخواهيد از طريق خريد ملك در تركيه سرمايه گذاري كنيد، بايد حداقل خانه اي به ارزش ۲۵۰ هزار دلار را خريداري نماييد. همچنين اگر بخواهيد از طريق كارآفريني در تركيه سرمايه گذاري كنيد بايد حداقل ۵ شهروند تركيه اي را مشغول به كار نماييد.

 براي آگاهي بيشتر از چگونگي مهاجرت از طريق سرمايه گذاري در تركيه مي توانيد مقاله مهاجرت و اقامت در تركيه از طريق سرمايه گذاري را مطالعه نماييد.

 شرايط اقامت و مهاجرت به تركيه از طريق تولد

از ديگر راه ها و شرايط مهاجرت به تركيه، مي توان به تولد فرزند اشاره كرد. سيستم تولد كودك در تركيه، از سيستم خون تبعيت مي كند. بدين صورت كه يكي از والدين كودك بايد شهروند تركيه باشند. در اين صورت به كودك تازه متولد شده تابعيت تركيه اعطا مي شود. تنها شرايط گرفتن اقامت تركيه از طريق تولد، داشتن تابعيت يكي از والدين كودك مي باشد.

 شرايط مهاجرت و اقامت در تركيه از طريق ازدواج

در مقاله شرايط اقامت در تركيه، يكي از راه هاي مهاجرت و اخذ اقامت اين كشور از طريق ازدواج است. متقاضي بايد با يكي از شهروندان تركيه به طور رسمي ازدواج كند. شرايط ازدواج در تركيه به شرح زير است:

 متقاضي بايد با همسر تركيه اي خود چند سال زندگي كند

اثبات عدم صوري بودن ازدواج

ازدواج متقاضي بايد بر پايه علاقه باشد نه اخذ اقامت تركيه

متقاضياني كه براي اخذ اقامت تركيه ازدواج كنند، اگر صوري بودن ازدواج شان اثبات شود، نه تنها جريمه مالي مي شوند بلكه ممكن است زندان هم بروند.

منبع:

https://avammigration.com/immigration-conditions-in-turkey/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۶:۰۲ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب