آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 18
افراد آنلاین : 1
همه : 2163
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 در قانون تجارت شغلي كه به خريد و فروش لوازم دسته دوم ميپردازد به سمساري ميگويند. در كل در تعريف كالاي دسته دوم مي توان اينطور عنوان نمود كه كالايي ميباشد كه قبل يك نفرآن را به صورت نو خريداري كرده است و در يك بازه زماني آن را مورد استفاده قرار داده و پس از مدتي به ديگران در ازاي پول و يا رايگان واگذار مي كند.كسي كه در اين ميان نقش رابط را بازي مي كند بايد داراي مهارت كافي در امر قيمت گذاري باشد تا هم سود معقولي به خودش برسد و هم بتواند مشتري را در سطح رضايت بالايي نگه دارد.رضايت مشتري در يك كلام به معناي بازگشت آن و معرفي مغازه به ساير دوستانش ميباشد.

 

براي فروش لوازم دست دوم خانه‌ي خودتان ميتوانيد به سمساري در غرب تهران مراجعه كنيد. اطلاعات بيشتر

 

چگونه يك سمساري خوب پيدا كنيم؟

 

براي آنكه از هر لحاظ به خريداري كه كالاي شما را خريداري مي كند اعتماد كنيد،بايد يا به صورت حضوري و يا اينترنتي در جستجوي بهترين سمساري باشيد.با جستجوي و دقت مي توان با سابقه ترين مراكز خريد و فروش كالاهاي دست دوم را يافت و كالاي خود را واگذار كرد.در برخي موارد هم شما قصد داريد كالاي دست دومي را تهيه كنيد كه باز هم مي توان از فضاي مجازي كمك گرفت.معمولا افراد با تجربه و كاربلد سوابق خود و آدرس مغازه و هر آنچه كه لازمه مشتري است را در فضاي مجازي منتشر مي كنند تا به بهترين نحو ممكن براي مشتريان قابل دسترس باشند.يكي از مواردي كه در يافتن مركز خريد و فروش كالا دست دوم خوب بايد مد نظر داشت ميزان سابقه اي است كه آن مركز دارد.بديهي است هرچه قدر سابقه آن بالاتر باشد ميزان اعتماد به آن نيز بالاتر است. جهت كسب اطلاعات بيشتر با سمساري تهران در تماس باشيد.

 

سمساري محلي است كه در آن كالاهاي دست دوم خريد و فروش مي شوند.

 

اكثر مردم حداقل يك بار تجربه خريد يا فروش كالاي دسته دوم را داشته اند. زماني كه شما نياز داريد كالايي را با قيمت مناسب خريداري كنيد و يا نياز داريد يكي از وسايل منزل، اداره و يا فروشگاه خود را تعويض كنيد، اولين گزينه اي كه به ذهن مي رسد مراجعه به يك سمساري است. براي مراجعه به يك فروشگاه سمساري به خصوص در شهرهاي بزرگي مانند تهران بايد هزينه و زمان زيادي صرف كنيد، كه ممكن است حتي براي برخي از ما دشوار و هزينه بر باشد.

 

در اينجا من سمساري دپوچي را به شما معرفي مي كنم كه به راحتي و فقط با يك تماس تلفني ميتوانيد با آن ها در ارتباط باشيد.

 

منبع:

 

https://www.javanonline.ir/fa/news/1050397/%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۳:۳۰ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب