آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 28
دیروز : 18
افراد آنلاین : 1
همه : 2188
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بسياري از افرادي كه به دنبال خريد يخچال ايكس ويژن هستند، در ذهن خود مدل خاصي از آن را در نظر گرفته اند. تنوع و زيبايي بالاي يخچال xvision سبب شده است كه به راحتي براي دكوراسيون ها و ديزاين هايم مختلف بتوان روي آن حساب كرد. يخچال ايكس ويژن در كنار ديگر محصولات ايكس ويژن، برندي ايراني براي خانه هاي ايراني است كه از نظر كيفيت با برندهاي مشهور جهاني در حال رقابت است. جالب است بدانيد كه طراحي فني و ساختاري يخچال هاي ايكس ويژن تماما در جهت استانداردهاي جهاني است.

 

 

 

جديدترين ويژگي ها و تكنولوژي هاي به كار رفته در ساخت و طراحي يخچال ها، در يخچال ايكس ويژن نيز به كار رفته است. از جمله ويژگي هاي خاص و به كار رفته در مدل هاي مختلف يخچال ايكس ويژن مي توان به نوفراست (سيستم بدون برفك)، سيستم يخ سازي به طور اتوماتيك، ميني بار، سيستم انجماد سريع و ... اشاره كرد. خبر خوبي براي كساني كه به دنبال خريد يخچال ايكس ويژن هستند، اين است كه است سطح انرژي اين يخچال ها بسيار پايين بوده و شما از صرف كردن زندگي خود با اين برند، لذت خواهيد برد.

 

مدل هاي مختلف يخچال ايكس ويژن

 

به بخش فروش يخچال ايكس ويژن در وبسايت ما برويد، مدل هاي مختلف يخچال هاي ايكس ويژن براي شما به صورت جداگانه به همراه آلبوم تصاوير و ... آورده شده است. در اين راستا خانواده ها بر حسب بودجه مالي خود و با توجه به نيازي كه دارند، مي توانند مناسب ترين آنها را انتخاب كنند. بله! ما كار شما را راحت كرده ايم، با آرامش و با اطلاعات قبلي به تحقيق در مورد محصولي كه مي خواهيد بخريد، بپردازيد. در ادامه تعدادي از زيباترين و بهترين مدل هاي يخچال ايكس ويژن آورده شده است:

 

يخچال ايكس ويژن مدل XTR-486SD

 

يخچال درجه يك با سطح انرژي عالي كه مناسب خانه هاي لوكس و ايراني است.

 

مدل XR-D650WD

 

ظرفيت يخچال آن 420 ليتر و ظرفيت فريزر آن 337 ليتر است، يعني در كل حدود 757 ليتر ظرفيت دارد. سطح مصرف انرژي آن بسيار خوب و در رده A قرار دارد. اين بدان معناست كه اين يخچال هزينه ماهانه فيش برق شما را بالا نخواهد برد.

 

مدل XF-D650S

 

اين يك مدل دو درب است كه حجم كل آن 757 ليتر مي باشد. از اين مقدار، ظرفيت كل يخچال 420 ليتر و ظرفيت فريزر آن 337 ليتر است. سطح انرژي آن در رده A قرار دارد. اگر به دنبال يك يخچال مناسب و در عين حال قيمت مناسب هستيد، اين مدل مي تواند گزينه ي خوبي باشد.

 

مدل TR4-540ESD

 

سطح انرژي آن A+ است. در ساخت اين مدل از يخچال ايكس ويژن، تكنولوژي AAT به كار رفته است. مجهز به سيستم نوفراست است. ظرفيت كل آن 541 ليتر است. طراحي زيباي آن نظر هر خريداري را به خود جذب مي كند. مناسب خانه هاي لوكس و آشپزخانه هاي مدرن است. براي همين مي تواند گزينه ي بسيار خوبي براي افراد امروزي باشد.

 

مدل XTR-486WD

 

اين يخچال نيز مجهز به تكنولوژي AAT است. اين مدل از يخچال هاي ايكس ويژن بسيار كم مصرف هستند و سطح انرژي آنها A+ است. مجهز به سيستم نوفراست است و ظرفيت كل يخچال به طور ناخالص حدود 541 ليتر مي باشد.

 

در كنار اينها مدل هاي ديگر يخچال ايكس ويژن از جمله فريزر بالا يخچال پايين، يخچال بالا فريزر پايين، سايد باي سايد، يخچال هاي با درب فرانسوي و ... نيز موجود است. البته هر كدام از اين يخچال ها مزيت ها و معايب خود را دارند. براي همين شما مي توانيد براي كسب اطلاعات دقيق و بهتر و براي دريافت مشاوره با كارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشيد.

 

قيمت يخچال ايكس ويژن

 

بسته به ويژگي هاي فني و ساختاري يخچال هاي ايكس ويژن، هزينه خريد آنها متفاوت خواهد بود. براي همين بسيار مهم است كه پيش از خريد، حتما تحقيقات و بررسي هاي لازم در اين زمينه را كسب كرده باشيد. خبر خوب براي تمام خريداران يخچال ايكس ويژن اين است كه هزينه هاي خريد اين يخچال در مقايسه با برندهاي ديگر، مناسب است و در عين حال كيفيت بسيار عالي نيز دارند. در وبسايت ما قيمت خريد هر كدام از مدل ها آورده شده است. شما مي توانيد از خدمات پس از فروش و گارانتي محصولات نيز اطمينان حاصل كنيد. پس منتظر شما در فروشگاه ايكس ويژن هستيم

منبع:

https://xvision-tcl.com/readnews/13/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۵:۴۴ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب