آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 21
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 2292
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين مقاله مي خواهيم بيشتر روي تلويزيون هاي ايكس ويژن متمركز شويم كه امروزه مي بينيم با توجه به كيفيت و قيمت آن طرفداران زيادي براي خود دست و پا كرده است. در ادامه دلايل اين محبوبيت را بيشتر بررسي مي كنيم و نگاهي اجمالي به انواع تلويزيون هاي ايكس ويژن خواهيم داشت.و همچنين براي

خريد تلويزيون ايكس ويژن در تهران در خدمت شما هستيم. با ما همراه باشيد

چرا اين روزها همه به دنبال خريد تلويزيون ايكس ويژن هستند؟ اين سوالي است كه جواب آن چندان هم سخت نيست. تلويزيون ايكس ويژن معجزه ي امروز براي خانه هاي ايراني است. كيفيت بالا در تصوير و صدا و در كنار آن قيمت هاي بسيار مناسب ديگر جايي براي نگراني خانواده ها باقي نگذاشته است. امروزه در تورم و گراني هاي در حال افزايش، توجه ها بيش از پيش بر روي توليد داخلي و محصولات داخلي متمركز شده است.

در مورد خريد تلويزيون ايكس ويژن بايد از چند مسئله با خبر باشيد:

* ايكس ويژن يك برند داخلي و از محصولات شركت بزرگ ماديران مي باشد.

* برند ايكس ويژن در سال 1385 وارد بازار محصولات ديجيتال و تصويري شد. سابقه نزديك به 15 سال اين برند با موفقيت و پذيرش در سطح بالا مواجه بوده است.

* بسياري از قطعات برند ايكس ويژن از قطعات درجه يك خارجي است و تنها مونتاژ و كارهاي جانبي در داخل كشور انجام مي شود.

* علاوه بر محصولات صوتي تصويري مانند تلويزيون ايكس و ويژن و ساندبار ايكس ويژن، محصولات ديگر خانگي از جمله يخچال ايكس و ويژن و ماشين لباسشويي نيز توليد مي شود. پس شما مي توانيد خانه ي خود را با اين برند زيبا و محبوب به آساني تجهيز كنيد.

مدل هاي مختلف تلويزيون ايكس ويژن

محصولات مختلف ايكس ويژن در رده هاي مختلف و مدل هاي مختلف وارد بازار مي شود. شما بسته به بودجه و ابعاد فضايي كه مي خواهيد تلويزيون ايكس ويژن را براي آنجا خريداري كنيد، بايد مدل مناسب را انتخاب كنيد. ما در اينجا تعداد از مدل هاي مختلف و پرطرفدار تلويزيون ايكس ويژن را به شما معرفي خواهيم كرد.

تلويزيون ايكس ويژن 4XTU725:

اين مدل تلويزيون، ميان رده محسوب مي شود. ويژگي هاي خوب و جالب آن سبب شده است كه دردسته تلويزيون هاي پرخريد قرار داشته باشد. از جمله اين ويژگي ها مي توان به سيستم عامل اندرويد 6.0، پردازنده 4 هسته اي، حافظه داخلي خوب، رزولوشن تصويري فوركا و يو اچ دي، پنل ال اي دي با درجه كيفي A+ و وضوح تصوير اشاره كرد. قيمت اين تلويزيون در مقايسه با ويژگي هاي ساختاري و فني آن بسيار مناسب است.

تلويزيون مدل 745XTU49، 49 اينچ

ويژگي هاي فني و ساختاري اين مدل تلويزيون مانند مدل پايين است با اين تفاوت كه اندازه نمايشگر آن كوچكتر است و براي فضاهاي كوچكتر بهتر است كه اين مدل را انتخاب كنيد. هر دوي اين تلويزيون ها مجهز به 10 HRD بر روي پورت يو اس بي هستند.

تلويزيون مدل 745XTU55، 55 اينچ

مدلي پرطرفدار از تلويزيون ايكس ويژن كه مجهز به پانل LED با درجه كيفي A+ است. كيفيت تصوير و نمايشگر اين تلويزيون فوركار (ULTRA HD 4K) مي باشد. بابت صداگذاري فوق العاده ي آن هيچ جاي نگراني وجود ندارد. سيستم صوتي فوق قدرتمند Pure Sound در اين مدل به كار رفته است. اندازه نمايشگر آن بزرگتر از مدل بالايي است.

تلويزيون مدل 540XTU55، 55 اينچ

اين تلويزيون نيز مجهز به پنل LED است. وضوح تصوير آن خيلي بالا و فول اچ دي مي باشد. در اين مدل از تلويزيون هاي ايكس ويژن تيونر ديجيتال داخلي به كار رفته است. هزينه ي خريد اين مدل به صرفه تر از موارد بالا مي باشد.

تلويزيون مدل 580XK49، 49 اينچ

اين تلويزيون مجهز به پنل led و رده كيفي A+ اس. قابليت MHL دارد و تيونر ديجيتال داخلي DVB-T2 در آن به كار رفته است. وضوح تصوير و كيفيت صوتي بالايي نيز دارد.

تلويزيون مدل 735XTU43، 43 اينچ

اين تلويزيون يك انتخاب هوشمندانه است چرا كه هم خودش هوشمند است و هم ويژگي ها فني و ساختاري خوب و قيمت بسيار مناسبي دارد. سيستم صوتي Pure Sound دارد و وضوح تصوير آن بسيار بالا است.

تلويزيون مدل 635XKU65، 65 اينچ

تلويزيون ايكس ويژن خيره كننده اي را به شما معرفي مي كنيم. اين يك تلويزيون هوشمند است كه سيستم صوتي بسيار قدرتمندي دارد. وضوح تصوير آن آلترا اچ دي فوركا است. بعلاوه مجهز به پنل LED با درجه كيفي A+ نيز مي باشد.

تلويزيون مدل 635XKU49، 49 اينچ

يكي ديگر از تلويزيون هاي هوشمند ايكس ويژن است كه طرفداران زيادي هم دارد. وضوح تصوير اين سيستم تصويري بسيار بالا (Ultra HD) است. سيستم صوتي آن نيز بسيار قدرتمند است و كيفيت شنيداري شما را لذت بخش خواهد ساخت. اين تلويزيون نيز مجهز به پنل ips LED با درجه كيفي A+ مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مدل هاي ديگر تلويزيون ايكس ويژن و قيمت هاي آنها با شرايط خاص، حتما با كارشناسان و مشاوران ما تماس بگيريد.

منبع:

https://xvision-tcl.com/readnews/25/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%7C-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۱:۵۱ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب