آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 2275
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوستان سلام 

در اين مقاله قصد دارم شما را با انواع ضايعات مس و فروش ضايعات مس آشنا كنم و همچنين يك خريدار ضايعات مس  در تهران را به شما معرفي كنم.

 

خريدار ضايعات مسي | دپوچي

انواع ضايعات مس

شايد ديده باشيد كه گاها خريدار مس ضايعاتي ، اقلام خاصي با درصدهاي خاص فرسودگي را از شما مي خرد. در حقيقت با فروش ضايعات مسي با هر ميزان از فرسودگي و قراضه‌اي را  مي‌توان تمام آنها را به چرخه صنعت بازگرداند. براي همين بهتر است حتما فروش ضايعات مسي خود را به خريداران حرفه‌اي و متخصص در اين زمينه بسپاريد. شايد بپرسيد منظور از ضايعات مسي چيست؟ در زير به متداول‌ترين انواع ضايعات مسي اشاره كرده ايم:

  • ظروف مسي
  • كابل هاي مفتولي مسي
  • سيم‌هاي مسي
  • ورق‌هاي نازك و ضخيم مسي
  • وسايل مسي
  • لوله هاي مسي
  • پيچ و توپك هاي مسي
  • شيرآلات مسي
  • مس‌هاي كابلي
  • مس‌هاي مخابراتي
  • ضايعات آرميچري
  • مبلمان و آبجكت‌هاي خانگي مسي

خريدار ضايعات مسي

خريد ضايعات مس همان اندازه كه براي خريداران مزيت به همراه خواهد داشت، به نفع فروشندگان نيز خواهد بود. مس از فلزات گرانب‌ها و پركاربرد در زندگي انسان هاست. فلزي قرمز رنگ كه چكش‌خوار است. در كنار اين‌ها مقاومت حرارتي و الكتريكي بسيار بالايي نيز دارد. هيچ مي‌دانيد كه قديمي‌ترين فلزي كه بشر از آن استفاده كرده، فلز مس است؟

ارزش ضايعات فلز مس نيز به واسطه تفكيك و بازگشت آنها به چرخه صنعت بسيار زياد است. موارد مختلف استفاده از مس در بخش‌هاي مختلف جوامع رو به روز در حال گسترش است. در وسيله‌هاي خانگي، در سيم‌هاي مسي، ساختمان سازي، خودروها، موتورهاي الكتريكي و غيره . خريد ضايعات مسي  كه در بخش‌هاي مختلف ساختمان ها و فضاهاي زندگي به كار رفته اند نيز  از ديگر خدماتي كه دپوچي به شما ارائه داده است.

 

از كجا بدانيم كه ضايعات مس قابل فروش هستند يا خير؟

مس سوخته، ظروف مسي غيرقابل استفاده، ضايعات فلزي مسي كارگاهي و خراب خود را مي‌توانيد بفروشيد. از جمله مزيت‌هايي كه خريد مس شما به دنبال خواهد داشت اين است كه اولا محيط اطراف خود را از ابزارها و وسايل مزاحم خالي خواهيد كرد. در كنار اين‌ها، هزينه‌اي بابت فروش آن‌ها دريافت خواهيد كرد. ديگر اينكه گامي موثر و درست را در حفظ محيط زيست برداشته ايد. در نهايت نيز با برگرداندن آن‌ها به چرخه صنعت موجب اشتغال‌زايي و كارا بودن خطوط توليد نيز خواهيد شد. اين تمام آن چيزي است كه دپوچي انجام مي‌دهد.

قيمت خريد ضايعات مسي

هميشه اين را به ياد داشته باشيد كه خريد و فروش ضايعات مسي بايد به نفع دو طرف باشد. اگرچه شما به ضايعات مسي و فلزي نيازي نخواهيد داشت، اما حق شما در فروش آن‌ها، هزينه‌اي است كه تحت تاثير قيمت بازار جهاني ضايعات مسي و به تبع آن قيمت داخلي هر كيلو ضايعات مس تعيين مي‌شود. براي همين توصيه‌ي ما اين است كه به افراد غير‌متخصص در اين زمينه اعتماد نكنيد. قيمت خريد ضايعات مسي به ميزان ضايعات، حجم و نوع آن‌ها نيز بستگي دارد. در اين راستا براي سهولت كار مي‌توانيد با كارشناسان ما در دپوچي تماس بگيريد تا مشورت‌هاي لازم در اين زمينه را به طور رايگان دريافت كنيد.

هدف ما برداشتن گام‌هاي كوچك اما موثر در راستاي حفظ محيط زيست و انرژي‌هاي پاك است. شما هم مي‌توانيد با ما دراين راه همگام شويد.

دپوچي بهترين خريدار مس در تهران مي‌باشد.

بياييد همين الان گامي در جهت زيباتر كردن محيط زندگي و محيط زيست خود برداريم. 

منبع:وب سايت دپوچي

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۳:۵۶ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب