آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 18
افراد آنلاین : 2
همه : 2172
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

براي ورود به حوزه خريد و فروش ضايعات فلزي بايد مهارت كافي در مورد انواع ضايعات فلزي داشته باشيد تا بتوانيد نتيجه مطلوبي را از راه اندازي ضايعات به دست آوريد. دپوچي براي راحتي بيشتر شما تمام مراحل صفر تا صد آن را در 5 گام به صورت خلاصه بيان مي­كند.

وب سايت دپوچي خريدار ضايعات در كرج و تهران و شهريار مي باشد.

گام اول: اولين موضوعي كه بايد براي راه اندازي خريد و فروش ضايعات دقت كنيد اين است كه بايد به شناخت جامعي از انواع فلزات و آهن­آلات برسيد. يعني بايد بتوانيد فلزات آهني و غيرآهني را از هم تشخيص دهيد. اين مرحله به عنوان اصلي­‌ترين و مهم‌­ترين بخش در راه­‌اندازي خريد و فروش ضايعات به شمار مي­رود. زيرا هنگام بازيافت ضايعات فلزي بايد ضايعات آهني و غير آهني جداسازي شده و سپس ساير مراحل بر روي آنها اعمال شود.

گام دوم: بعد از آشنايي با انواع فلزات بايد به محل جمع‌­آوري قراضه‌­ها برويد و با افراد و كاركنان آنجا صحبت كرده و از چگونگي و شيوه بازيافت ضايعات فلزي به طور كامل آگاه شويد. انبارهاي زيادي در اين راستا فعاليت مي­‌كنند كه بعد از پرس و جو و تحقيق، بهترين انبار را براي ادامه همكاري خود انتخاب نماييد.

گام سوم: گام سوم در راه اندازي ضايعات كسب اطلاعات در مورد قيمت­‌هاي آنها است. آيتم‌­هاي زيادي در قيمت خريد و فروش ضايعات تاثير دارد؛ از همين رو با توجه به نوسانات بازار بايد بر روي ضايعات قيمت­‌گذاري كرد. اما به طور كلي مي‌­توان گفت كه ارزش و قيمت ضايعات غيرآهني هميشه بيشتر از فلزات آهني بوده است.

گام چهارم: بعد از آشنايي با مراحل گفته شده، بايد به فكر وسيله­‌اي براي جمع‌آوري ضايعات فلزي باشيد. مي­توانيد كار خود را با خريد وانت شروع كنيد. سپس بايد براي حفظ مراقبت از سلامتي خود اقدام به خريد تجهيزات لازم كنيد. وسايلي مانند دستكش، عينك، كفش، جليقه و ….

دقت كنيد كه تمام نكات ايمني درباره قراضه كردن فلزات را رعايت كنيد تا سلامتي­تان به خطر نيفتد. بعد از خريد وسايل ايمني بايد تجهيزات لازم براي انجام كار را تهيه كنيد.

وسايلي مانند آهنربا، سنگ سنباده، چكش، دريل و ….

هر يك از موارد گفته شده در تشخيص و نحوه عملكرد شما براي بازيافت و قراضه كردن فلزات آهني و غيرآهني كمك فراواني مي­‌كند.

گام پنجم: در گام نهايي راه اندازي ضايعات نيز بايد به دنبال بازار هدف خود باشيد. براي جذب مشتري راه­‌هاي زيادي وجود دارد اما در آغاز مي‌­توانيد از تعميرگاه­‌هاي خودرو و يا لوله‌­كش­‌ها شروع كنيد. سپس با گذشت زمان و كسب تجارب بيشتر، مي­‌توانيد با اعتمادسازي كه بين مشتريان خود انجام داده‌­ايد؛ خريد ضايعات منزل را شروع نماييد. به اين معنا كه مشتريان محلي و خانگي داشته باشيد و به منازل آن‌ها رفته تا ضايعات فلزي­شان را خريداري نماييد.

منبع:

https://www.depochi.com/post-detail/60472ebb860a6d972d24ec62/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۲:۱۸ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب