آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 2277
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن چه امكاناتي دارند؟

اولين پاسخي كه در بررسي كيفيت لباسشويي ايكس ويژن بايد به آن پاسخ بدهيم تا بفهميم كه ماشين لباسشويي ايكس ويژن خوبه يا نه، اين است كه ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن چه امكاناتي دارند؟، پاسخ اين سوال اصلي ترين چيزي است كه مي تواند نظرتان را به خريد ماشين لباسشويي ايكس ويژن جلب كند.

 

ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن
ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن

 

در ادامه به اصلي ترين ويژگي هاي ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن مي پردازيم.

استفاده از برنامه هاي شست و شوي متعدد در ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن.

استفاده از قابليت هاي شست شوي با تاخير و شست و شوي سريع.

به كار بردن قفل كودك و نمايشگر.

به كار بردن خشك كن در اين محصولات.

بهينه سازي مصرف انرژي در ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن.

طراحي بسيار زيباي ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن.

آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن

اگر خريد ماشين لباسشويي ايكس ويژن اولين خريد شما از اين برند محبوب ايراني محسوب مي شود به شما توصيه مي كنيم تا قبل از بررسي كيفيت ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن به آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن بپردازيد تا از اعتبار و تكريم مشتري اين برند مطمئن شويد.

اگر بخواهيم اولين جرقه تاسيس برند ايكس ويژن را بررسي كنيم بايد برگرديم به سال 1343 كه كارخانه اي به نام اميري و شركا در تهران تاسيس شد كه موسس آن شخصي به نام محمو اميري بود، اين برند با هدف توليد لوازم تحريريه اعم از فاكس و تلفن پا به بازار گذاست.

پس از گذشت چند دهه در سال 1373 برند ايكس ويژن با توليد مانيتور هاي ال جي در ايران اولين فعاليت خود در حوزه لوازم منزل را استارت زد و فعاليت اصلي اين برند هم از سال 85 شروع شد كه با خط توليدي گسترده بخش زيادي از بازار را به خود اختصاص داد.

موتور ماشين لباسشويي ايكس ويژن ساخت كجاست؟

معمولا در هنگام خريد يخچال و ماشين لباسشويي اولين پرسشي كه مطرح مي شود اين است كه موتور محصول در كدام كشور توليد شده، چرا كه امروزه موتور هايي با امكانات مختلفي در بازار هستند كه به كل كارايي محصول را تغيير مي دهند، پس اگر قصد بررسي اين سوال كه لباسشويي ايكس ويژن خوبه يا نه را داريد اين موضوع را بررسي كنيد كه موتور ماشين لباسشويي ايكس ويژن ساخت كجاست؟

برند ايكس ويژن در برخي از محصولات خود اعم از تلويزيون، يخچال و ماشين لباسشويي همواره اقدام به خريد قطعات از كارخانه هاي بزرگ صنعتي چين مي كند و موتور اينورتر موجود در اين محصولات هم احتمالا در كشور چين توليد شده.

خدمات پس از فروش ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن چطور است؟

در پاسخ به اين پرسش كه خدمات پس از فروش ماشين لباسشويي هاي ايكس ويژن چطور است بايد بگوييم كه برند ايكس ويژن با داشتن بيش از 400 نمايندگي رسمي در سراسر ايران مي تواند تا به صورت 24 ساعته در كل سال از محصولات خود پشتيباني كند، و براي بهره مندي از خدمات پس از فروش ماشين لباسشويي ايكس ويژن كافي است تا با شماره روي ضمانتنامه تماس حاصل فرماييد.

اما اگر به هر دليلي از خدمات پس از فروش برند ايكس ويژن راضي نيستيد يا محصول شما شامل خدمات پس از فروش اين برند نمي شود؛ پس بهترين گزينه براي تعميرات لوازم خانگي ايكس ويژن كدام است؟

تعميرگاه مجاز آي پي امداد با داشتن شعب متعدد در جاي جاي تهران آماده ارائه خدمات تعمير لباسشويي در محل است.

منبع:https://ipemdad.com/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%87%D8%9F/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۶:۰۹ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب