آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 18
افراد آنلاین : 1
همه : 2177
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين مقاله قصد دارم نكاتي در مورد خريد تلويزيون سوني و همچنين معرفي نمايندگي سوني در تهران بپردازم.

براي خريد تلويزيون در جمهوري نيز ميتوانيد به نمايندگي سوني شهراد مراجعه كنيد.

در هنگام خريد تلويزيون سوني مي‌بايست به چند نكته توجه كنيد. اين نكات شامل موارد زير است:

رزولوشن تصوير يكي از آن مواردي است كه حتما در هنگام خريد تلويزيون سوني مي‌بايست به آن توجه كنيد. اين موضوع و خصوصيت، دقت نمايش تصوير را نمايش مي‌دهد و در اصل هر چقدر تلويزيون سوني از رزولوشن بيشتري برخوردار باشد در واقعيت مي‌گوييم كه داراي دقت تصوير بيشتري است. در حال حاضر دو مدل تلويزيون سوني در بازار موجود است كه به آن‌ها UHD و FHD مي‌گوييم. تلويزيون‌هاي UHD داراي قدرت رزولوشن 4 برابر FHD هستند و اساسا به آن‌ها 4K هم مي‌گوييم. اين نكته را در آخر بايد يادآوري كنيم كه به زودي تلويزيون‌هاي 8K هم به بازار مي‌آيند كه قدرت به مراتب بيشتري از نظر كيفيت تصوير نسبت به ساير مدل‌ها دارند.

 

 ازكجا سوني بخريم؟ | از كجا بخريم سوني

اما تلويزيون‌هايي كه داراي قدرت رزولوشن بيشتري هستند به مراتب هزينه بيش‌تري براي خريد آن، مي‌بايست پرداخت كنيد. در اين‌جا مي‌خواهيم به شما مشاوره بدهيم كه اگر از انتخاب تلويزيون تنها به فكر ديدن فيلم و سريال‌هاي مورد علاقه خود هستيد نيازي به خريد تلويزيون سوني آن هم از مدل 4K نداريد، اما اگر مي‌خواهيد بيشترين لذت را از ديدن فيلم سينمايي مورد علاقه خود ببريد و يا اين كه به تماشاي فوتبال و تيم مورد علاقه خود بپردازيد مسلما خريد تلويزيون سوني آن هم از مدل 4K شما را به اين خواسته خواهد رساند.

 

در اين فروشگاه سوني مهم‌ترين راهكارها در هنگام خريد تلويزيون سوني به شما داده مي‌شود. اگر فاصله نشستن شما تا تلويزيون كم‌تر از 2 متر است تلويزيون‌هاي بيشتر از 48 اينچ را خريداري نكنيد، اما اگر فاصله شما از 3 متر بيشتر است مسلما مي‌توانيد به فكر خريد تلويزيون بزرگ‌تر از 48 اينچ باشيد.

 

از كجا سوني بخريم؟ (از كجا بخريم سوني)

روش‌هاي انتخاب مراكز خريد تلويزيون سوني

اگر در شهر كوچكي هستيد و يا اين كه شهر شما داراي فروشگاهي معتبر در زمينه خريد و فروش تلويزيون سوني نيست و قصد خريد تلويزيون سوني را داريد دو راه داريد، اول اين كه به شهر بزرگي برويد و در يكي از مراكز معتبر خريد خود را انجام دهيد و يا اين كه با گشتي در اينترنت، فروشگاه‌هاي معتبري را در اين زمينه پيدا كنيد و با آن‌ها در اين زمينه ارتباط بگيريد. اين كه كدام يك از اين روش‌ها را انتخاب كنيد خود نياز به بحث و مشاوره دارد، اما مسلما مهم‌ترين پارامتر براي شما قيمت تلويزيون سوني است كه به نسبت ساير برندها از هزينه بسيار بيش‌تري برخوردار است.

فروشگاه‌هاي اينترنتي به نسبت ساير فروشگاه‌ها هزينه كم‌تري را بر روي تلويزيون سوني مي‌گذارند، اما نكته‌اي كه اين جا از اهميت زيادي برخوردار است در بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي امكان فروش تلويزيون اقساطي وجود ندارد البته در همين سايتي كه در حال خواندن اين مطلب هستيد امكان خريد اقساطي براي شما فراهم شده است. هر چند در برخي از اين فروشگاه‌هاي اينترنتي معتبر امكان فروش اقساطي تلويزيون هم ميسر شده است.

گزينه فروشگاه اينترنتي و پيدا كردن شركت معتبر در اين زمينه كه نمايندگي رسمي شركت سوني را دارد و تنها محصولات اين شركت را به فروش مي‌رساند، بهترين راه‌حل براي اشخاصي است كه دوست ندارند براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود زياد جست و جو كنند. مسلما در اين فروشگاه‌هاي اينترنتي مشخصات كامل محصول به همراه قابليت‌هاي آن بيان شده و اين قضيه مي‌تواند شما را در انتخاب محصول مورد نظر راهنمايي كند.

منبع:نمايندگي سوني شهراد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۰:۳۹ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب