آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 28
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 2299
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

5 نشانه سمساري با انصاف در تهران كه هر كسي بايد آنها را بداند. موضوعي كه در ادامه قرار است درباره آن صحبت كنيم. خدمات نيازمندي ها و سمساري يكي از خدمات لازم و ضروري در جوامع امروزي است. مانند هر شغل و حرفه اي سمساري ها هم مزيت هاي خاص خود را براي كاربران فراهم مي نمايند.

وب سايت دپوچي سمساري در تهرانپارس مي باشد.

 


خدمات سمساري از جمله خدماتي است كه نبود آن مشكلات زيادي براي هر جامعه به دنبال خواهد داشت. خريد و فروش اجناس دست دوم باعث مي شود تا هم كساني كه به اين اجناس بي نياز شده اند استفاده بهينه اي از آن داشته و آن را تبديل به پول نقد كنند، و هم كساني كه به دليل نداشتن سرمايه لازم براي خريد اجناس نو به دنبال خريد جنس دست دوم هستند بتوانند نيازهاي خود را برطرف نمايند.

 

سمساري در اين ميان با فراهم نمودن شرايط مناسب مي تواند اتصال دهنده اين افراد به هم بوده و با ايجاد يك بستر مناسب اين خريد و فروش را براي كاربر تسهيل كند. اما يكي از چالش هاي اصلي در اين بين انتخاب يك سمساري با انصاف و با معرفت است. 5 نشانه سمساري با انصاف كه در اين مقاله با هم مرور خواهيم كرد مي تواند راهكاري براي حل اين مشكل براي كاربران باشد. از اين رو با دقت به اين نكات قبل از هر اقدامي براي خريد و فروش جنس دست دوم، فروشنده مطمئنمي پيدا كنيد.

چه نيازي به سمساري با انصاف داريم؟

قبل از پرداختن به موضوع 5 نشانه سمساري با انصاف ابتدا بايد دلايل اهميت چنين موضوعي را با هم مرور كنيم. اصلاً آيا نياز به چنين بررسي داريم؟ هر كسي در زندگي خود براي تنوع هم كه شده گاها اقدام به عوض كردن وسايل خانه و دور و بر خود مي نمايد.خريد لوازم نو و يا دست دوم با كيفيت بهتر از وسايل قبلي نيازمند سرمايه است. حال براي تامين بخش قابل وجهي از اين سرمايه مي توانيد وسايل قديمي را به فروش بگذاريد. اين معامله از آن دست معامله هايي است كه هميشه شاهد آن هستيم و در زندگي هر كدام از ما وجود دارد. از اين رو با آشنايي با 5 نشانه سمساري با انصاف مي توانيد براي هميشه خود را از دريافت اين خدمات راحت كنيد.

 

 

در ادامه مقاله 5 نشانه سمساري با انصاف را با هم مرور مي نماييم. همچنين كاربران هم در صورتي كه تجربه اي از كار با سمساري هاي مختلف دارند را مي توانند با ما در بخش ديدگاه ها به اشتراك بگذارند.

قيمت منصفانه خريد

مسلما اولين مورد از 5 نشانه سمساري با انصاف، قيمتي است كه سمسار براي خريد اين اجناس مي پردازد. بسياري از سمسارها عادت بدي كه دارند به محض ديدن جنسي شروع به كوبيدن آن كرده و نقطه ضعف هاي آن را بيان مي كنند. اين يك ترفند قديمي است كه سمساري ها از اين ترفند براي كاهش قيمت خريد كالاهاي كاركرده مشتريان استفاده مي كنند. البته اين نكته را نمي توان كتمان نمود كه سمسار نيز در اين حرفه به دنبال خريد و فروش و كسب سود است. از اين رو حاشيه سودي نيز براي سمسار بايد در نظر گرفت.

اما نكته منفي كه برخي از سمسارها از آن سوء استفاده مي كنند، خريد اجناس افرادي كه در اضطرار فروش قرار دارند، به قيمت بسيار پايين است. هر جنسي قيمتي دارد. هر چند تعيين قيمت اجناس دست دوم معمولاً با نوساناتي روبرو است، اما محدوده قيمتي مشخصي براي آن وجود دارد. عدول كردن از اين محدوده قيمتي نشان از سودجويي سمساري از عدم آگاهي كاربر دارد.

قيمت فروش منصفانه

دومين نشانه از 5 نشانه سمساري با انصاف قيمت فروش منصفانه اجناس مي باشد. صرف اينكه قيمت اين اجناس از قيمت نو اين وسايل كمتر باشد، دليلي بر منصفانه بودن قيمت نمي باشد. يك سمساري با انصاف به نسبت قيمتي كه براي خريد كالايي پرداخت كرده و هزينه هايي كه براي تعمير و ترميم آن متقبل شده است بايستي قيمتي منصفانه در نظر بگيرد. تعيين قيمت فروش اجناس دست دوم يكي از چالش هاي اصلي پيش روي كاربران است. مسلما با توجه به مشخص نبودن اين قيمت، همه چيز بسته به انصاف سمسار خواهد داشت.

صداقت در فروش

يكي از چالش هاي اصلي خريد اجناس دسته دوم سنجش كيفيت اين محصولات است. بسياري از افراد بدون در نظر گرفتن انصاف سعي دارند تنها براي كسب سود بيشتر هر كالايي را خريد و فروش كنند. فروش محصولات بي كيفيت كه بر اثر كاركرد زياد كيفيت خود را از دست داده و ديگر استفاده چنداني ندارند، يكي از فريب هاي بزرگي است كه كاربران با آن روبرو هستند. از اين رو يكي از اصلي ترين مورد از 5 نشانه سمساري با انصاف داشتن صداقت در فروش است. نفروختن كالاهاي بي كيفيت و شكسته و يا مطرح كردن ايرادات موجود در آنها حداقل انتظاري است كه كاربران از يك سمساري با انصاف خواهند داشت.

اجتناب از شعار دادن و اصطلاحاً تو سر مال زدن

خريد اجناس دست دوم با نازلترين قيمت، خريد اجناس كاركرده با بالاترين قيمت و … از جمله شعارهايي است كه به وفور در ميان سمساري ها رواج دارد. بسياري از سمسارهاي محترم از اين شعارها براي جلب نظر مشتري استفاده كرده و پس از حضور در منزل شروع با كم كردن قيمت جنس شما مي نمايند. استفاده از ترفندهاي مذاكره براي خريد كالا با قيمت پايين تر در اين مواقع افراد را وادار به فروش محصول نموده و تجربه تلخي را براي وي رقم مي زند.

مشتري مداري

يكي ديگر از نشانه هاي سمساري با انصاف مشتري مداري است. بسياري از سمسارها توجه زيادي به نيازهاي مشتريان نداشته و تنها به دنبال كسب سود هستند. از اين رو براي پيدا كردن سمساري با انصاف بايد به دنبال موردي باشيد كه در كنار سود خود به فكر رضايتمندي مشتريان نيز باشد. پيدا كردن جنس هايي كه مد نظر شما هستند و وقت گذاشتن براي شما يكي از اصلي ترين معيارها براي انتخاب سمسار با انصاف مي باشد. فروشنده بايستي به دنبال ارائه بهترين ها به مشتريان خود باشد و مشتريان خود را به صورت دائمي حفظ كند.

منبع:

https://semsari***.com/5-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%B5%D8%A7%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۳۱:۱۴ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب