آموزشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 2159
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تركيه يكي از كشورهاي مورد علاقه ايرانيان براي مهاجرت و اقامت است. اين كشور علاوه بر اينكه از نظر فرهنگي و مذهبي به ايران شباهت دارد، از طبيعت و مناطق توريستي جذاب و بي نظيري نيز برخوردار است، كه هر بيننده اي را مجذوب مي كند. كشور تركيه دروازه ورود به اروپا است و يكي از بيست كشور ثروتمند جهان است. افراد درصورت داشتن شرايط اقامت در تركيه يا همان شهروندي كشور تركيه، مي توانند به راحتي و بدون ويزا به بسياري از كشورهاي جهان سفر كنند. اگر به دنبال جديدترين اطلاعات درباره شرايط و نحوه گرفتن اقامت در تركيه هستيد، ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.

كشور تركيه با جذب سالانه ميليون ها گردشگر، ششمين مقصد توريستي گردشگران در سطح جهان است. موقعيت جغرافيايي خاص و قرار گرفتن بخشي از خاك اين كشور در اروپا و بخشي ديگر در آسيا، آب و هواي متنوع و بي نظير و امكانات متنوع براي جذب توريست، اين كشور را به يكي از محبوب ترين مقاصد علاقه مندان به مهاجرت مبدل كرده است. اما براي مهاجرت با اقامت در تركيه دلايل مهم تر نيز وجود دارد؛ از جمله:

  1. امكان سرمايه گذاري تجاري در تركيه

از عوامل مهم مهاجرت به تركيه به عنوان مقصدي براي مهاجران ايراني، شرايط مساعد بازرگاني و سرمايه گذاري تجاري در اين كشور است. بسياري از كسب و كارهاي ايراني به دليل درگيري با تحريم هاي جهاني دچار ركود شده اند، كه با مهاجرت به تركيه يا تاسيس شعبه در اين كشور مي توانند در تركيه به راحتي معاملات خود را با سرتاسر جهان انجام دهند، و از خدمات بانكي تركيه نيز استفاده كنند. جالب است بدانيد، تكينكوگروپ در زمينه ارائه انواع خدمات اقامتي و مهاجرتي به تركيه آماده ارائه مشاوره رايگان به علاقع مندان است.

  1. امكان ادامه تحصيل دانشجويان در تركيه

دانشگاه هاي بين المللي و ممتاز اين كشور يكي ديگر از دلايل مهاجرت به تركيه هستند. بسياري از دانشجويان براي تحصيل تركيه را انتخاب مي كنند تا بتوانند پس از گرفتن مدرك، اقامت دائمي تركيه را بگيرند يا به كشورهاي اروپايي و آمريكايي با مدرك تحصيلي معتبر مهاجرت كنند، و به پيشرفت و ارتقاء درسي و كاري برسند.

  1. تركيه بدون ويزا!

يكي ديگر از عوامل مهاجرت به تركيه از سوي ايرانيان، نزديكي جغرافيايي تركيه به ايران و عدم نياز به صدور ويزا براي ايرانيان است، كه اين كشور را به يك گزينه ايده آل براي مهاجرت و اقامت تبديل كرده است. البته براي اقامت بلندمدت و دائمي حتما بايد سرمايه مناسب و قابل قبولي داشته باشيد.

 

  1. تركيه پل ورود به اروپا

كشور تركيه دروازه ورود به اروپا است، و افراد درصورت داشتن Kimlik يا همان كارت اقامت كشور تركيه مي‌توانند به راحتي و بدون ويزا به بسياري از كشورهاي جهان سفر كنند. البته فقط سفر، ونه اقامت طولاني مدت. زيرا كشورهاي اروپايي براي نهاجرت شرايط خاص خود را دارند.

 

  1. آب و هواي بي نظير تركيه

كشور تركيه داراي آب و هواي بسيار مساعد و معتدلي است و براي افرادي كه يكي از دلايل مهاجرت از سرزمين خود را زندگي سالم تر در آب و هواي پاكيزه تر بيان مي كنند، تركيه مي تواند مقصد ايده آلي براي مهاجرت باشد. سرزميني تاريخي با خيابان هايي دوست داشتني و سنگ فرش هاي ديدني، كافه‌ها و بوي قهوه ترك كه فضا را پر كرده و گل هاي صورتي كه از ديوارها آويزان شده و طبيعت را در بافت شهري خود جاي داده است. علاوه بر آب و هواي پاكيزه، بايد گفت كه كيفيت غذا نيز در تركيه بسيار بالاست و هزينه خوراك نسبت به بسياري از كشورهاي جهان با اين كيفيت عالي بالا نيست.

منبع:

https://www.shomanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-3/992397-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%DA%86%D9%87-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۳۷:۵۰ ] [ عرفان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب